مهد کودک و پیش دبستانی فرشته ها

بدون عنوان

1391/11/4 16:08
نویسنده : بهلولی
725 بازدید
اشتراک گذاری

       

 

 

 

 مهد کودک و پیش دبستانی نمونه فرشته ها

فرشته ها رقابت نمی کند   رقابت برمی انگیزد


کسب رتبه اول در بین تمامی مهدهای کودک شهرستان میانه


کسب رتبه اول در جشنواره الگوهای برتر تدریس


پیش دبستانی توسط مربیان این مرکز


و راهیابی به مرحله استانی

          اپلود عكس

محلی ایمن برایآسایش,آرامش


و آموزش تخصصینوگلان  عزیز


 

 

 

 

 

 

 

من بهترین درسهای زندگی رادر مهد کودک آموختم

              چگونه زیستن ، چگونه بودن و چگونه اندیشیدن را آنجا یاد گرفتم

                           عقل و حکمت و دانایی در نوک قـله تحصیلات دانشگاهی نبود ، 


                                                          بلکه در جعبه شن بازی مهــد کودک آرمیـــده بود

 در مهد کودک آموختم که :

در همه چیز با دیگران شریک شوم

عادلانه بازی کنم

به دیگران ضربه نزنم .

همه چیز را به صاحبانشان برگردانم

ریخت و پاشهایم را جمع و جور کنم

وسایلی را که مال من نیست ، برندارم

از کسی که به او صدمه زده ام ، عذر خواهی کنم

.قبل از خوردن غذا دست هایم را بشــویم

بدانم که غذای گرم و شیر سرد چقــدر مطبوع است

با تــعادل زندگی کنم

هر روز فقط کمی یاد بگیرم

   هر روز فقط کمی فکـر کنم

             هر روز فقـط کمی آواز بخوانم

               هر روز فـقـط کـمی بازی کـنم   

                                               هر روز فـــقـــط کـمی کار کنم


دست دوستـــانم را محکم بگیرم


وقتی از خانه که بیرون می روم مراقب رفت و آمد ماشیــن ها باشم

بذر کوچکی را که در فنجان پلاســتیکی کاشته ام آب بدهم

در مهد کودک معنای احترام به محیط زیست را آموختم ؛


                        و از همه مهمتر

      در مهد کودک دوست داشتن و شاد زیستن  را یاد گرفتم

 

 

http://s3.picofile.com/file/7594136234/mahd.jpg 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)